Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Snackbar de Luifel. Meer weten? Ontdek meer
Randolph
20 jun 2026 om 17:44
eten was super, ik bestelde eerst altijd bella milano maar die is verhuisd en tijdelijk gesloten. veel positieve dingen gehoord over de Luifel dus keertje proberen. ga niet meer terug naar Bella milano voor pizza. deze is beter, flink belegt!
Djailey
20 jun 2026 om 17:29
eten was goed alleen misde de blikjes cola die waren besteld
Jana
20 jun 2026 om 10:33
zal het zeker aanraden, broodjes waren deze keer wat aan de droge kant.
Mohammed
18 jun 2026 om 18:45
Top!
Esther
12 jun 2026 om 10:27
goed verpakt, erg lekker
berina
6 jun 2026 om 20:41
alles was goed !
Esther
5 jun 2026 om 20:00
heerlijke Afghaanse maaltijd en lekker warm, vriendelijke bezorger
Jana
5 jun 2026 om 19:38
lekker, netjes verpakt, vriendelijke bezorging
Suzanne
4 jun 2026 om 20:27
Smaakte goed, goed qua temperatuur, snelle bezorging, lekkere friet en gewoon een hele goede burger! top!
S
29 mei 2026 om 21:06
Het was zoals altijd weer overheerlijk!
Jasper
25 mei 2026 om 13:57
Eten en de bezorging was prima! Lekker vlees ook, alleen de portie mag wel wat groter als ik extra vlees bestel
Jake
22 mei 2026 om 19:58
Was wel lekker maar kebab was echt dik gesneden deze keer