Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Snackbar de Luifel. Meer weten? Ontdek meer
berina
6 jun 2026 om 20:41
alles was goed !
Esther
5 jun 2026 om 20:00
heerlijke Afghaanse maaltijd en lekker warm, vriendelijke bezorger
Jana
5 jun 2026 om 19:38
lekker, netjes verpakt, vriendelijke bezorging
Suzanne
4 jun 2026 om 20:27
Smaakte goed, goed qua temperatuur, snelle bezorging, lekkere friet en gewoon een hele goede burger! top!
S
29 mei 2026 om 21:06
Het was zoals altijd weer overheerlijk!
Jasper
25 mei 2026 om 13:57
Eten en de bezorging was prima! Lekker vlees ook, alleen de portie mag wel wat groter als ik extra vlees bestel
Jake
22 mei 2026 om 19:58
Was wel lekker maar kebab was echt dik gesneden deze keer
Mohammed
20 mei 2026 om 18:56
Top!
Beancakotze
17 mei 2026 om 19:46
We waited an hour and a half for an "ASAP" delivery. The phone was off, went to voicemail immediately. No updates given, no excuses made. The food arrived half-cold - the receipt was printed 40mins before our order arrived. This service is awful.
DIM
13 mei 2026 om 18:31
Super lekker.
Łukasz
13 mei 2026 om 17:08
Pizza kaput….
Angelo
7 mei 2026 om 19:36
Eten was heerlijk,netjes verpakt groot kapsalon met extra vlees was perfect. Doner box ook heerlijk!